
Nová éra slavného klubu
Hokejová Sparta patří mezi nejúspěšnější hokejové kluby v Česku a jednu z nejikoničtějších evropských značek vůbec. Naším úkolem bylo vyjádřit změnu vlastnické struktury tak, aby to stovky tisíc fanoušků navštěvující utkání v pražské O2 areně okamžitě poznaly.
Go4Gold bylo osloveno, aby přineslo svou vizi zápasového entertainmentu i styl digitální komunikace. Zbrusu nový pohled na audiovizuální content si klade za ambici bavit fanouška na úrovni zámořských soutěží a maximalizovat zážitek fanouška v aréně i mimo ní.
Sadu „arena graphics“, tedy balíčku grafik, animací a videí pro domácí zápasy, jsme vytvořili tak, aby stála nad sezónními kampaněmi a byla aktuální několik let. Sparťanský vizuál jsme rozpracovali do dvou rovin – brandových flat animací a 3D neonových kreativ.


Brand videa
Naše videa pravidelně vítězí v soutěžích pro nejlepší promo klipy.
Celý systém byl designován tak, aby reprezentoval filozofii sparťanské identity - NEZASTAVÍŠ.
Sparta Backstage
V sezoně 2020/21 jsme ve spolupráci s klubovým partnerem realizovali unikátní projekt Sparta Backstage. Během vyřazovacích bojů jsme s kamerami sledovali tým v režimu 24/7. V aréně, na tréninku i doma. Zcela výjimečné ale bylo to, že jsme výstupy zveřejňovali takřka v reálném čase! Fanoušci, kteří kvůli pandemii koronaviru nesměli na stadiony, tak žili příběh s týmem.

Noví maskoti
Před sezonou 2020/21 jsme oživili nové maskoty Sparťáka a SpartaXe, kteří se stali důležitou součástí komunikace celého klubu.

Fan Experience
Se Spartou spolupracujeme na tom, abychom z jejích zápasů udělali produkt, který je atraktivní nejenom pro hard core hokejové fanoušky, ale pro každého, kdo si chce v pulsujícím hlavním městě užít opravdovou a intenzivní zábavu.
