AC Sparta Praha
Při tvorbě vizuálního stylu a samotného loga bylo záměrem zachovat klíčové prvky, které Spartu definují už takřka 130 let, a vytvořit tak jasnou a výraznou značku navazující na jedinečnou historii klubu. Do jisté míry se jedná o facelift stávající značky, kterou jsme výrazně zjednodušili a vyčistili.
Zcela novým počinem je sjednocení všech klubových entit pod jeden vizuální systém a nastavení vizuálního stylu komunikace. V něm jsme vsadili především na výraznou typografii a využití sparťanských barev.
Fotbalová Sparta je svým věhlasem a počtem fanoušků největší sportovní značkou v Česku. Na změně jejího loga pracoval tým Go4Gold více než rok. Velká pozornost byla věnována samotnému představení a komunikaci loga.





Vizuální styl
Spolu s novým logem byl představen i zbrusu nový vizuální styl. V něm dostává velký prostor černá barva, odkazující na první sparťanské dresy, a kontrastní rudo-červený gradient.
Nové písmo Železná
Sparta se stala prvním klubem v Česku, který může používat své na míru vyrobené písmo. Font Železná svou stavbou vychází z kresby symbolu eS v novém sparťanském logu.
Vedle klasické sady znaků byla vytvořena i speciální sada s čísly a písmeny speciálně upravený pro dresy sparťanských fotbalistů. Autorem písma je Šimon Matějka.
Systém značek
Při rebrandingu se neměnilo jenom logo Sparty, ale bylo třeba vytvořit ucelený systém všech podružných log celé organizace tak, aby jako celek působil vizuálně konzistentně.



Přestože změna loga sportovního klubu takového významu je vždy pro jeho fanoušky velice emotivní, byla nová identita prakticky hned přijímána s respektem. Po několika měsících už o jejím pozitivním efektu pochyboval málokdo.
První dresy s novým logem se okamžitě vyprodaly, tržby fanshopu v den spuštění první kolekce s novým logem byly rekordní. Celkový obrat byl první sezonu dvojnásobný oproti předchozímu roku.
Stříbrná Effie
Projekt rebrandingu získal v roce 2021 marketingovou cenu Effie